Telefon: 36-1-215-1490 36-30-718-3820
Irodánk: 1093 Budapest, Bakáts utca 1
Ingatlanközvetítő állás Budapest

Ingatlanközvetítő állás ajánlat

Ingatlanközvetítő állás ajánlat

A siker most kezdődik

Csatlakozz Te is nyerő csapatunkhoz!

A siker most kezdődik

Csatlakozz Te is nyerő csapatunkhoz!

Kik vagyunk?

Kik vagyunk?

A Mavalux Ingatlaniroda több,  mint 15 éve foglalkozik ingatlanközvetítéssel Budapesten és Pest megyében. Tapasztalt kollégáink biztosítják a sikeres üzletkötéseket és az ügyfeleink  maximális elégedettségét.

Ha egy stabil és megbízható munkahelyet keresel hosszú távú karrier lehetőséggel, akkor a Mavalux a tökéletes hely számodra. Olyan csapattagokat keresünk, akik értékelik a családias, barátságos és támogató munkahelyet.

Ha Te is fejlődni szeretnél és kivételes emberekkel dolgozni, itt a helyed! Légy részese a Mavalux csapatának, és érjük el együtt a sikereket!

Milyen feladatok várnak rád?

Milyen feladatok várnak rád?

  • Eladó - kiadó  ingatlanok felkutatása és új megbízási szerződések megkötése, ingatlan adatok rögzítése. A potenciális ügyfelekhez adatbázist biztosítunk
  • Ingatlanokkal kapcsolatos tájékoztatás, szakmai segítségnyújtás vevők és eladók részére. Rendszeres kapcsolattartás meglévő és  új ügyfelekkel, telefonon, emailben, személyesen
  • Ingatlan bemutatások megszervezése és lebonyolítása, Vevői igények felmérése, Ártárgyalások lefolytatása
  • Értékesítéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása

Ha nincs korábbi ingatlanos tapasztalatod, semmi gond! Nálunk mindent megtanulhatsz személyes mentorálással. A munkádat adminisztrátor is segíti.

Ha készen állsz arra, hogy csatlakozz hozzánk és együtt érjünk el sikereket, akkor jelentkezz most!

7 jó ok, amiért  megéri hozzánk csatlakozni?

7 jó ok, amiért  megéri hozzánk csatlakozni?

Kiemelkedő, akár 75 %-os, teljesítményarányos jutalék

Nincs területi megkötöttség, Budapesten és Pest megyében bárhol  árulhatsz ingatlanokat

A nagy forgalmú hirdetési oldalak és marketing eszközök

(névjegy, szórólap, eladó tábla, stb. ) ingyenes használata

Családias hangulatú iroda, kiváló munkakörnyezet és jó csapat. Irodai asszisztens végzi a hirdetések feltöltését

Folyamatos, ingyenes oktatás, mentori segítségnyújtás

Kiegészítő jövedelem a hitelre vásárolt ingatlanok után

Rugalmas személyre szabott lehetőségek, egyéni időbeosztás, részben Home office lehetőség 

Milyen csapattagokat keresünk?

Milyen csapattagokat keresünk?

Azt az új munkatársat keressük, aki nem csak az ingatlanok eladásával akar foglalkozni, hanem szeret másoknak segíteni és fő célja, hogy az adásvételi szerződés aláírása után a vevők és az eladók is maradéktalanul elégedettek legyenek.

Lehetsz akár teljesen kezdő, vagy tapasztalt profi értékesítő, a minimum elvárás, hogy érettségid legyen.

Neked való ez a munka, ha

- nyitott vagy és  szeretsz telefonon és személyesen is kommunikálni.

- szereted, hogy új embereket ismerhetsz meg és segíthetsz nekik a céljaik elérésében. 

- van benned vállalkozói szemlélet, azaz nem éred be a 8 órában megkereshető fix fizetéssel 

- otthonról is hatékonyan tudsz dolgozni, akkor is, ha senki nem ellenőrizget és parancsolgat neked

A munka jellegéből adódóan elsősorban vállalkozó partnereket keresünk, de  van lehetőség más jogszerű formában való munkavégzésre is.

Ami még jól jöhet a munkavégzés során, de nem feltétele a  jelentkezésnek

- tapasztalat ingatlanos, hitelezés, biztosítási vagy kereskedelmi területen

- ingatlanközvetítő végzettség

- nyelvtudás előny, de nem kötelező

Nem biztos, hogy neked való ez a pozíció...

Nem biztos, hogy neked való ez a pozíció...

  • Ha gyomorgörcsöt kapsz, amikor megcsörren a telefon
  • Ha  percekig győzködöd magad, hogy felhívj egy ügyfelet.
  • Ha csak részmunkaidőben csinálnád és nem tudsz legalább heti 20 órát ráfordítani
  • Ha nem tudod magadnak beosztani az idődet
  • Ha sokszor problémát jelent a saját ügyeid elintézése is
  • Ha olyan munkahelyet keresel, ahol 8 - 4-ig fix fizetésért kell dolgozni

Hol van az irodánk?

Hol van az irodánk?

A címünk: Budapest IX. Bakáts utca 1.

A Boráros tértől egy sarokra vagyunk, könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.

Autóval fizetős parkolási lehetőség az iroda előtt.

A Boráros tértől egy sarokra vagyunk, könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.

Autóval fizetős parkolási lehetőség az iroda előtt.

Mire számíthatsz a jelentkezés után?

Mire számíthatsz a jelentkezés után?

1. Jelentkezés. Az első lépés, hogy töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot

2. Kérdőív. Jelentkezés után emailben kapsz egy kérdőívet. Kérjük adj ezekre választ. A kitöltés kb. 5 perc. Itt tudod majd csatolni az önéletrajzodat is.

3. Telefonos interjú. Hogy jobban megismerjünk, minden érdeklődőt visszahívunk egy pár perces beszélgetésre. A visszahívás időpontját előre egyeztetjük.

4. Személyes találkozás. A sikeres telefonos beszélgetés után behívunk, hogy élőben is beszélhessünk a jövőbeli munkádról. Itt átbeszéljük a részleteket és választ kapsz a kérdéseidre is.Ha mindkettőnknek megfelel a lehetőség, akkora személyes beszélgetés után akár már másnap kezdheted a munkát.

Az egész  jelentkezési folyamat 3-4 nap alatt lezajlik.

Adataidat a GDPR szerint kezeljük, nem kerülnek illetéktelen kezekbe.

Mások ezeket kérdezték  

Mások ezeket kérdezték  

Milyen végzettség szükséges a munkához?

Az ingatlanközvetítői munka államilag elismert végzettség birtokában végezhető. A korábbi OKJ vagy a jelenlegi KEOR ingatlanközvetítő bizonyítvány szükséges. Ha nincs végzettséged, akkor is van lehetőség a munka elkezdésére. A bizonyítvány megszerzéséig  ingatlanközvetítő asszisztens pozícióban tudsz dolgozni. Az ingatlanközvetítő tanfolyam jelentkezési feltétele az érettségi bizonyítvány.

Másodállásban is végezhető?

Igen, másodállásban is végezhető, ha hetente legalább 20 órát tudsz ezzel a munkával foglalkozni. Nagyobb eredményt lehet elérni, ha az ingatlanközvetítő munka az elsődleges és esetleg e mellett végzel más kiegészítő tevékenységet.

Alkalmazottként is végezhető a munka?

A munka jellegéből adódóan elsősorban vállalkozói jogviszonyban végezhető, de az egyéni körülményeket figyelembe véve lehetőség van más jogszerű foglalkoztatásra is.

Mennyi a betanulási idő?

A betanulási idő kb. 2 - 4 hónap. Ez függ a ráfordított időtől, az ügyességtől, szorgalomtól is.

Van-e fix fizetés?

Nincs fix fizetés. Az elért jövedelem mindenkor a megtermelt bevételtől függ. Minél több és drágább ingatlant adsz el, annál több lesz a jövedelmed.

A betanulási idő alatt van-e jövedelem?

Úgy alakítjuk a munkavégzésedet, hogy minél hamarabb legyen bevételed.

Mennyi a munkaidő?

A munkaidő teljesen rugalmas, Te döntöd el, hogy mikor és mennyit dolgozol.

Mennyi időt kell az irodában lenni?

Nem kell az irodában lenni. Nálunk nincs kötelező irodai idő. A munka egy része végezhető home-office-ban is a másik részét az ügyfelekkel az ingatlanokban kell eltölteni, egyéni időbeosztás alapján.

Van-e területi megkötöttség? Hol dolgozhatom?

Nincs területi megkötöttség. Egész Budapest és Pest megye területén dolgozhatsz, árusíthatsz ingatlanokat.

Milyen költségeim lehetnek?

A munkához kapcsolódó költségek túlnyomó részét az iroda fizetni. Neked csak a telefon költség és a közlekedés költsége van.

Mikorra várható az első jövedelem?

Az első jövedelem időpontja függ a ráfordított időtől, az ügyességtől és a szerencsétől is. Napi 8 órás munkavégzés esetén 1 - 3 hónap alatt leshet meg az első jövedelem.

Hogyan történik a jutalék kifizetés?

A jutalék kifizetése mindig a pénz beérkezését követő 1 munkanapon belül megtörténik.

Kapok-e rendszeres szakmai támogatást?

Igen, nem csak a kezdeti időszakban, hanem később is folyamatos szakmai támogatást kapsz. Fontosnak tartjuk, hogy minden dolgozónk rendszeres képzésben részesüljön.

További kérdésed van?

Írja a munka@ingatlanok-hitelek.hu címre, vagy hívj a 06-20-395-1650 számon.

<

Lépjen velünk kapcsolatba